Subject: Sadama tee 2, Salmistu küla, Kuusalu vald, Harju maakond kinnistule pääs
From: Sten-Mark Mändmaa <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jan 2025 11:31:24 +0200

Tere

Kinnistu omanik soovib hoonet Sadama tee 2, Salmistu küla (35201:002:0235) 
rekonstrueerida ja sellega seoses muuta ka kinnistule sissesõidu lahendust.

Soovime sissesõidu rajada  Kuusalu-Valka teelt, asendiplaanil näidatud 
asukohas.

Millistel tingimustel  saame vähendada Sadama tee 2 kinnistu piires 
Kuusalu-Valkla tee avalikult kasutatava tee kaitsevööndit 15m-ni, et 
olemasolevad ja kavandatavad abihooned jääksid sellest välja?

Lugupidamisega
Sten-Mark Mändmaa
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 55 642 286
www.oda.ee <http://www.oda.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.